Tegnap elmentem vásárolni a ...nnybe. Komoly, ritka mondhatni kulináris dolgokat akartam vásárolni, mint például tojást :D ! Hamar meg is találtam a nagy kartondobozt amibe a tojás szokott lenni de megdöbbenésemre a doboz üres volt! Hihetetlen, gondoltam magamba. Tojás! Mert ha nincs kaviár vagy bálna steak oké rendben, na de tojás? Még kicsit álltam elmélkedve az üres tároló doboz előtt és az ártáblára meredtem, 10 darabos tojás 299-Ft.Elmélkedésemből felocsúdva indultam tovább és megkerültem a dobozt. Szemeim megakadtak egy raklapon az említett nagy karton mögött. Lám guszta dobozba pár doboz tojás! Éreztem oka van a külön pakolásnak. Szemügyre vettem a tartót amin nagy betűkkel a következő állt: Mélyalmos farm tojás, fölötte ártábla lógott Mélyalmos farm tojás 10db 350Ft

Meg vásároltam! Haza vittem és a páromnak is megmutattam. Ő mosolyogva fogadta a dolgot és azt mondta, hogy a ...scoba lehet kapn Fitness tojást is! Egy pillanatra összeomlottam. Mélyalmos, Fitness, hogy miket ki nem találnak csak azért hogy ugyan azt a terméket több pénzért tudják eladni. Gondoltam ezt a dolgot nem hagyom annyiba és utána nézek ennek a tojás kérdésnek! Nem volt nehéz rábukkanni a Mélyalmos tojás "különlegességére". A szóban forgó tojás azért különleges mert azok a tyúkok amelyek ezeket a tojásokat tojják olyan idilli környezetben élnek amilyet csak a mesébe látunk!

"A tyúkokat nem zárjuk ketrecekbe, ahol nem tudnak mozogni, hanem az egész istálló területén, szabadon mozoghatnak a friss, illatos szalmán. Itt vannak elhelyezve az etetők és itatók, valamint a fészkek, ahova reggel bebújnak, és tiszta szalmára tojják meg a tojást. Bármikor ihatnak, ehetnek, szaladgálhatnak, kapirgálhatnak. Ülőrudak vannak kihelyezve, melyekre felülhetnek kedvük szerint. A kényelmes elhelyezésnek tulajdoníthatóan a tyúkok nagyon jól érzik magukat, egészségesek és jól termelnek."

 Hát nem édes? :D

A Fitness tojásról csak egy, az enyémhez hasonló cikket találtam.

Most már sokkal nyugodtabban fogok aludni, hogy fényt derítettem erre a titokra! ;)

Szerző: Titokmester  2010.10.30. 06:20 Szólj hozzá!

Címkék: tojás mélyalmos tojás fitness tojás

A bejegyzés trackback címe:

https://titokmester.blog.hu/api/trackback/id/tr392409128

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása